Home » Social media advertising » LinkedIn adverteren
LinkedIn adverteren
Mocht jij jouw zakelijke doelgroep gemakkelijk willen bereiken, dan kan je dit eenvoudig doen met behulp van LinkedIn Ads.
Vind jij het lastig om te bepalen hoe je meer resultaat kunt behalen met LinkedIn Ads, dan raden we het je aan om de LinkedIn review aan te vragen. Met behulp van deze review laten wij jou precies zien waar je naar toe kunt gaan groeien. Dit doen we trouwens ook voor andere vormen van social media advertising.
De LinkedIn review aanvragen
Mocht jij de LinkedIn review aan willen vragen dat is dat absoluut een goed idee. De review is gratis en normaliter € 250,- waard. Je ontvangt een rapport met veel verschillende verbeterpunten zodat je een hoger rendement kunt behalen.
Goed om te weten is ook dat 85% van de bedrijven die wij onder de loep nemen omzet mislopen.
Hoe ben je goed zichtbaar op Linkedin?
Plan een afspraak in met een online marketing specialist. Binnen twee dagen weet je al welke stappen we samen moeten zetten.
“Neem contact met ons op voor het aanvragen van een brainstormsessie”
De review is gratis hoe is dit mogelijk?
In de vorige alinea heb je al kunnen lezen dat de review gratis is. In deze alinea leggen we je graag uit waarom dit het geval is.
Wanneer we jou de review geven doen we namelijk ook een voorstel om de campagne voor jou op te zetten. Er zijn veel bedrijven die dit aanbod al geaccepteerd hebben, uiteraard is het geheel vrijblijvend.
Waarom is adverteren met behulp van LinkedIn zo belangrijk?
Ben jij met je onderneming actief in de b2b markt, dan is het absoluut de moeite waard om te adverteren via LinkedIn. Het platform kunnen we gerust uniek noemen en veel professionals maken gebruik van dit platform.
Zo zijn er in Nederland alleen al 4,7 miljoen gebruikers, van deze gebruikers zijn er zo’n 771.000 mensen dagelijks actief op het platform. Met behulp van LinkedIn kan je zeer gemakkelijk andere professionals bereiken met de boodschap die jij over wilt brengen.
Je komt op de tijdlijn van je doelgroep en je hebt de mogelijkheid om een InMail campagne op te zetten. Hiermee verschijnt jouw bericht in de mailbox van je doelgroep.
LinkedIn is de laatste jaren druk bezig geweest om adverteren via het platform nog interessanter te maken voor de mensen die op het platform te vinden zijn.
Mocht jij Rocket Marketing in willen schakelen, dan kies je voor een partij die altijd op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen op LinkedIn.
Wanneer wij een kans voor je tegenkomen, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte brengen en deze optimaal benutten.
Wanneer we de review voor je gemaakt hebben kunnen we bepalen welke onderdelen uit het proces zo snel mogelijk onder handen genomen moeten worden.
Ook stellen we doelen vast en bepalen we samen met jou hoe we de advertenties gaan vormgeven.
Wanneer je aan de slag gaat met adverteren, dan is je doelgroep natuurlijk zeer belangrijk. We bepalen daarom ook goed op welke doelgroep we ons gaan richten en hoe we deze gaan aanspreken.
Het bepalen van de juiste doelgroep is enorm belangrijk omdat je je product of dienst wilt laten zien aan mensen die er voor jou toe doen. Tevens verdienen deze mensen een zo persoonlijk mogelijke aanpak en dit eigenlijk in de gehele customer journey.
Hierdoor zal je uiteindelijk een beter rendement behalen en meer bezoekers naar je website toetrekken.
Het uitwerken van de strategie is zeer belangrijk. Tijdens het uitwerken van de strategie bepalen we hoe we in gesprek gaan met de doelgroepen.
Ook bepalen we hoe we de doelgroep belonen op het moment dat zij doen wat wij willen. Vanaf dit moment is het strategisch spel begonnen en samen met jou willen wij een online strategie uitwerken.
Gaan we met LinkedIn aan de slag? Dan schrijven we verschillende posts, designen we afbeeldingen en ontwikkelen we video’s.
Ook maken we landingspagina’s en alles wat wij leveren kunnen we het beste omschrijven als maatwerk.
Op het moment dat we de LinkedIn strategie inzichtelijk gemaakt hebben gaan we aan de slag met het maken van de campagnes. Deze campagnes worden ingericht op basis van de juiste doelstellingen, tevens controleren we ze.
Dit doen we niet alleen, maar samen met jou. Voordat de campagnes live gaan lopen we deze namelijk samen met jou door aan de hand van het script.
Meten is weten en juist daarom is het van groot belang dat de metingen optimaal ingericht worden. Wanneer je op de juiste manier meet, dan wordt het duidelijker wat er online precies gebeurt.
Zo zie je precies wat er gebeurt op het moment dat iemand via de LinkedIn campagne op jouw website uit komt. Op basis hiervan bepalen wij welke advertenties goed werken en welke juist niet goed werken.
Nadat we live zijn gegaan, gaan we in sprints van twee weken aan de slag met het verbeteren van de campagnes. Dit doen we op basis van analyse en rapportage.
Op deze manier kunnen we bepalen welke advertenties effectief zijn en krijgen we een goed beeld van welke advertenties het beste voor jou werken. Vervolgens zorgen we voor duidelijke targets en maken we het resultaat zo goed mogelijk inzichtelijk.
Onze experts hebben ontzettend veel ervaring en kunnen jou zeer goed helpen met het behalen van de beste resultaten.
Hebben we succes behaald met de LinkedIn campagne? Dan kan het een goed idee zijn om andere social media kanalen in te schakelen. Denk hierbij aan Facebook, Instagram, Google Ads en Youtube.
Ook kan je ons inschakelen voor SEO om zo jouw doelen te behalen. Wij kunnen jou in ieder geval op een hoop manieren helpen, het is alleen aan jou om te bepalen of je hiervoor open staat!
Onze partners & certificaten
Wij werken samen met de de volgende online platforms. Samen houden we de kwaliteit hoog en zorgen we voor een meer dan up-to-date kennis.